WordPress jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej przyjaznych dla użytkownika CMS na całym świecie. Interfejs panelu administracyjnego jest tak prosty i bezpośredni, jak to możliwe. Dlatego właśnie pozycjonowanie WordPress jest tak popularne.
Pozycjonując WordPress – podstawowe zasady
Pozycjonowanie WordPress wymaga zastosowanie oryginalnych tekstów. Nie kopiuj artykułów z Worda do edytora wizualnego WordPress. W takim przypadku tekst przeciąga wiele niepotrzebnego kodu, którego niedoświadczony użytkownik nie jest w stanie łatwo się pozbyć. Pozycjonowanie WordPress jest czytelniejsze, kiedy dodasz „czysty” tekst i formatujesz materiał bezpośrednio w edytorze wizualnym WordPress.
Optymalizacja strony WordPress wymaga upewnienia się, że główny obraz postu nie zawiera linku, w przeciwnym razie wewnętrzna waga, którą lepiej jest przekazać do głównego żądania klucza w tytule, zostanie podzielona między drugorzędne elementy witryny i będziesz musiał wydać więcej pieniędzy na promocję zewnętrzną.
Pozycjonując WordPress – o czym trzeba pamiętać
Pozycjonowanie strony WordPress wymaga zminimalizowanie liczby wewnętrznych linków na stronie, jeśli nie kierują one użytkownika do ważnych odpowiednich materiałów. Im lepsza wewnętrzna optymalizacja WordPress strony, tym mniejszy koszt promocji SEO i odpowiednio większy ruch.
Zawsze wypełniaj dane SEO w polach specjalnej wtyczki. W tych polach należy dodać tekst dla robotów wyszukujących: tytuł (tytuł), opis (opis), słowo kluczowe focus (słowo kluczowe focus). Użyj miniatury jako głównego obrazu artykułu, którego tytuł i alt powinny zawierać frazę kluczową. Możesz dostosować rozmiar miniaturek w sekcji „Media” w panelu sterowania witryny. Pozycjonowanie na WordPress wymaga podzielenia tekstu na krótkie akapity, Następnie użyj podtytułów (H2, H3 itp.). List numerowanych i wypunktowanych, cytatów, linków do tematycznych portali zaufania.